Az AVON filozófiája
Az AVON egy olyan vállalat, amely kortól, kultúrától függetlenül a nők mellett kötelezte el magát - nem csak vásárlóként, hanem emberként is törődik velük. Törődik a gazdasági jólétükkel, az egészségükkel és az őket érintő problémákkal.
"The company for women" - egyszerű szavakkal mondja el a világnak, hogy az AVON az a vállalat, mely mindazt nyújtja a nőknek, amivel jobbá tehetik az életüket:
szépséget, stílust, jólétet, személyes és szakmai önmegvalósítást.
A vállalat a folyamatos technikai újítások mellett szem előtt tartja a környezetvédelmi és termékbiztonsági előírások betartását.
Elkötelezte magát egy tisztább és egészségesebb környezet megteremtése mellett, ezért termékeit úgy fejleszti ki, hogy azok biztonságosak és hatékonyak legyenek a jövő fogyasztói számára is.
Az AVON kulcsfontosságú értékei:
- Bizalom:
Nyílt kommunikáció. Az emberek szabadon elmondhatják véleményüket, gondolataikat. Ha bízunk abban, hogy az emberek helyesen cselekednek, nem fognak csalódást okozni!
- Tisztelet:
Értékeljük a különbözőséget. Minden embert a maga egyéni tulajdonságaiért tisztelünk. Ez a kulcs ahhoz, hogy mindenki a maximumot hozhassa ki magából.
- Hit:
A munkatársak lelki megerősítésének eszköze. Ha hiszünk valakiben és ezt ki is mutatjuk, az illető a hegyeket is képes lesz megmozgatni, hogy bebizonyítsa: igazunk van!
- Alázat:
Elfogadjuk azt, hogy nincs mindig igazunk, nem tudjuk mindenre a választ és ezt be kell ismernünk. Ugyanez vonatkozik mindenki másra is. Nem szabad félni attól, hogyha kell, segítséget kérjünk.
-Integritás:
Minden AVON munkatárs fémjele. Azzal, hogy az AVON a legmagasabb etikai mércét állítja fel, be is tartatja, a törődés kötelességének tesz eleget, nemcsak tanácsadónőivel, vevővel szemben, hanem saját magával és kollégáival szemben is. Immáron 120. éve van jelen a világon kozmetikai készítményeivel, fantasztikus illataival, szolgáltatásaival háztartások millióban az AVON.
A vállalat 1886 óta fennállásának első pillanatától fogva a nőkkel foglalkozik, ez egyben sikerének titka is.
Az AVON értékesítési és vevőkörének 99%-a nő. Nehéz lenne tehát vitatkozni a vállalat szlogenjével, hogy az AVON a „nők vállalata”.
A vállalat maximálisan megérti és kielégíti a nők termékekre, kiszolgálásra és önmegvalósításra való igényeit az egész világon, jobban, mint a legtöbb más cég. Ez a cél vezérli az AVON alaptevékenységét, s ez befolyásolja üzleti döntéseit is.
Az AVON közvetlen értékesítési rendszerrel juttatja el a termékeit a vásárlókhoz (a termékek a gyártótól egyenesen a fogyasztóhoz kerülnek, igy tudják tartani az alacsony árat).
Egyedülálló kockázat nélküli vásárlást kínál a 3 hónapos visszavásárlási garanciájával. |